reede, 5. jaanuar 2018

Uus aasta - sama eesmärk

Jah, kuulsite õigesti. Sellel aastal ei kavatse ma anda lubadust, et olen suveks vormis jne. Nüüd tahan ma ainult jätkata tervisliku elustiili juurutamist. Kui eelmisel aastal vaevlesin ülesöömise käes, siis oli ilmselge, et lihtsalt niisama ma jälle tervislikult toituma ei suuda hakata. Seega mõtlesingi, et väike muutus on parem kui mitte midagi ning selle asemel, et ennast jälle sundida kõigest loobuma nüüd ja kohe, alustasin hoopis sellest, et võtsin vastu otsuse, et ei keela endale midagi, aga jälgin, et ei sööks üle. Ja teate mis? See toimis.
Ma ei saa küll öelda, et oleksin üdini tervislik olnud, kuid arvestades seda, et selle aasta alguses kaal on eelmise aastaga võrreldes umbes 4 kilo väiksem, siis olen vist midagi õigesti teinud. Siinkohal mainin ka, et ei sea endale kindlat kaalunumbrit eesmärgiks. Lisaks füüsilisele vormile on sama oluline ka vaimne pool, millega mul kindlasti tuleb sel aastal rohkem tegemist teha. Samas tunnen, et see aasta aega on mind siiski väga palju muutnud, kuid alati saab paremini.
Niisiis on nüüdsest plaan tervislik toitumine rohkem omaks saada kui see siiani on. Kindlasti ei saa see lihtne olema, aga proovima peab.


Lisaks sellele võtan veel ka eesmärgiks olla positiivsem ja käia vähemalt 3 korda nädalas trennis. Võiks ju rohkemagi peale panustada, aga kuna mul on siiski veel kool ja poole kohaga töö, siis ennast läbi põletama ma nüüd ka ei taha hakata.
Seoses trenniga võtan eesmärgiks ka teha aasta lõpuks vähemalt 10 kätekõverdust jalgadel. Selleks pean kindlasti kodus neid päris palju tegema, sest rühmatrennides neid just meeletult sees ei ole. Ning muidugi tahaks ka tihedamalt blogida ja rääkida enda tegemistest ja kuidas mul vahepeal läinud on, aga eks näis, kuidas kujuneb. Igatahes sellega olekski siis põhilised eesmärgid paigas ja kui ma need aasta lõpuks saavutan, olen enam kui rahul :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar